2018. 10. 16, kedd, Gál napja van.

Fókuszban az emberi erőforrás

Webáruházi trendek – 2016

Már nem az a kérdés, hogy kell-e webáruházat üzemeltetni 2016-ban, hanem az, hogyan tudjuk a rohamos tempójú változásokat, újdonságokat követni. A B2C és B2B egyre nagyobb része tevődik át a webre, a webkereskedelem rohamos térnyerése mellett egyre nagyobb a webáruházak közötti verseny. Aki nem veszi át szinte azonnal a legújabb technológiákat, marketingfogásokat, ügyfélkezelési és értékesítési módszereket, nagyon gyorsan lemarad a versenyben.
A webes ügyfél hűtlen fajta. Gyorsan vált, ha nem szolgálják ki gyorsan, könnyen, kényelmesen, ha nem keresik a kedvét, nem becsülik meg a hűségét, nem teszik elé az újdonságokat úgy, ahogyan ő szereti.
Ismerje meg a legújabb webáruházi trendeket a legjobb szakemberek segítségével!
Webáruházi trendek – 2016
Új nyerő kereskedelmi és marketingtechnikák
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. február 18. 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30-10.00
10.00−10.30 E-kereskedelmi trendek 2016. Átfogó értékelés a várható piaci, technológiai, marketing és értékesítési változásokról, ügyfél-igényekről.
Előadó: Kulcsár István Róbert WebShop Experts
10.30−10.50 Új értékesítési marketingtechnikák a webáruházak forgalmának növelése érdekében. Hírlevél, adatbázis, ügyfélkezelés, weboldal, akciók, kosérérték-növelési technikák stb.
Előadó: Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Goup
10.50−11.10 Social Media marketingtrendek. Dinamikus termékhirdetések a Facebookon. 15 Ft-os CPC, 10%-os CTR és ROI pozitív eladás a Facebookon. Hogyan használható a dinamikus termék-remarketing hatékonyan?
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft.
11.10−11.30 Webkereskedelem és az öncélú reklám elkülönítése. A reklámadózás szabályainak megfelelés pontosítása. Lehet, hogy nem is tudjuk, hogy reklámadó-alannyá vált a webáruházunk?
Előadó: dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Szilágyi és Világosi Ügyvédi Iroda
11.30−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.00−12.20 E-kereskedelem avagy a B2C kiszolgálás és a logisztika házasítása . A vevőkiszolgálás egyszerűsödése és gyorsulása. Áruátvételi újdonságok. A népszerű megoldás titka.
Előadó: Varga Bálint marketing és értékesítési részlegvezető, Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
12.20−12.40 Webshopdizájn-trendek. A jó, a szép, a hasznos, a minőségi és a hatásos.
Előadó: V. Kecskeméti Magdolna, ügyvezető Corvus Design/Brandcontroll
12.40−13.00 Újdonságok a webmarketingben, melyek jól használhatóak a webáruházak piaci versenyében. Ismertségnövelés, hitelesség elérése, jó hírnév szerzése, márkanév építése stb.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.
13.00−13.20 A vevőkiszolgálás új módszerei. A nyerő ügyfélkezelések bemutatása, hatásuk, előnyeik elemzése. Mit szeret az ügyfél? Mit tegyünk a megtartásukért?
Előadó: felkérés alatt
13.20−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.00−14.20 Mi van a weboldal felületén túl? A jó technikai kiszolgálói háttér, ügyfél-kiszolgálási rendszer mindent visz. Újdonságok az információs technológiában, a fizetési megoldásokban stb.
Előadó: felkérés alatt
14.20−14.40 Hol tart az e-számlázás elterjedése? Mik az akadályok? Mit kell tenni a szabályos, gyors, egyszerű e-számlázás bevezetése érdekében?
Előadó: felkérés alatt
14.40−15.00 Milyen a jó ügyfélszolgálat? Skype, webkamera, live chat, e-mail, telefon? A panaszkezelés fontossága. A törzsvásárlói rendszerek, kezelések új módszerei.
Előadó: felkérés alatt
15.00−15.20
Előadás egyeztetés alatt
15.20−15.40 Konzultáció az előadókkal
15.20−15.30 Üzleti kézfogó. A résztvevők számára networking-program, üzleti célú ismerkedés szervezett rendszerben.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Regisztrálok a rendezvényre