2018. 11. 13, kedd, Szilvia napja van.

Fókuszban az emberi erőforrás

KKV-AKADÉMIA 2015

A cégek növekedése, a tulajdonosok piachoz igazodó stratégiaváltása miatt számos esetben a cégformához, szervezethez, tulajdonosi megosztásokhoz is hozzá kell nyúlni, s a céloknak megfelelő optimális döntéseket meg kell hozni. Melyik növekedésorientált kkv életében nem voltak még fel a cég alapjainak megváltoztatását igénylő szituációk? Melyik változtatás milyen előnyökkel és költségekkel jár? Cégutódlás, cégeladás, cégfeltőkésítés, szétválás, egyesülés, leányvállalatok létrehozása külföldön, a holdingformáció létjogosultsága, telephelyek létesítése itthon és külföldön? Mit tegyünk? A válaszokat az üzletvitel és a költséghatékonyság szempontjából kell megadni.
Nemzetközi és hazai jogban, adózásban, szervezetfejlesztésben jártas szakértőink a konferencián hasznos információkat, tanácsokat adnak egyéni problémákra is.
Céggondok, céges variációk
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Helyszín: BCM Kereskedelmi és Konferencia Központ, Szentmihályi út 171.
Időpont: 2015. október 21. szerda, 10.00−16.00
A konferenciát támogatja: a BKIK XXVIII. Osztálya
Program
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 Cégutódlás. Kire hagyjuk rá a céget? A cégtől megválás megvalósításának jogi, szervezeti, működési és érzelmi feltételei.
Felkért előadó: dr. Menyhei Ákos, Primus Trust Bizalmi Vagyonkezelő Zrt
10.30−11.10 Külföldön terjeszkedés. Leányvállalatok létrehozásának előnyei, miért legyünk multik? Mi értelme a cég központjának áthelyezésére más országba. A holding szervezeti forma alkalmazásának előnyei, értelme külföldi jelenlét esetén.
Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.
11.10−11.25 Adózási , pénzügyi és jogi biztonság elérése nem hazai környezetben. Szakértői hálózatok használatának előnyei.
Előadó: Wessely Vilmos ügyvezető igazgató, Audit Network Hungary
11.25−11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.50−12.10 A menedzsment erőforrások fontossága a hatékonyság növelés, cégutódlás, cégeladás, külföldi leányvállalatok létrehozása kapcsán.
Előadó: Borai Tamás igazgató, Dr. Pendl és Dr. Piswanger Kft , az Interim Management Resourcing Kft. partnere
12.10−12.40 Cégeink szétdarabolása és egyesítése. Milyen jogi formák állnak rendelkezésünkre a hazai, illetve külföldi társasági jogokban? Melyiknek mikor van értelme, haszna, melyek az üzleti következményeik?
Előadó: Fehér Róbert ügyvezető igazgató, International Mergers & Acquisitions
12.40−13.10 Cégeladás. Mikor adjuk el a céget, hogyan, kinek, mennyiért. A cégeladás feltételei a vevő és az eladó szemszögéből.
Előadó: Siklósi Zoltán Managing Director, Invescom Corporate Finance
13.10−13.30 „Mit tegyek, ha nem fizet a partnerem?”.
Előadó: Laczkó Hajnalka kereskedelmi üzletágvezető, Intrum Justitia
13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.00−14.30 Cégfeltőkésítés. A cégfeltőkésítésnek mikor van értelme, milyen adózási, szervezetfejlesztési, befektetési igények merülhetnek fel? Hogyan és mivel lehet befektetőt találni?
Előadó: Sárándi Ákos Partner, Invescom Corporate Finance
14.30−14.50 Működésmenedzselés. A szakma mögött a szervezet. A növekedés okozta tipikus működésfejlesztési kérdések és az azokra adható válaszok.
Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető tanácsadó, p2m Consulting Kft.
14.50−15.10 Vigyázz, kivel kötsz üzletet! Céginformációs adatbázisokban levő információk használatának előnyei.
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.
15.10−15.30 Telephely-létesítés. Mikor, miért érdemes telephelyeket létesíteni külföldön és itthon?Adózási, jogi, gazdálkodási, hatékonysági és egyéb előnyök.
Előadó: Szlávnits László ügyvéd, Szlávnits Ügyvédi iroda
15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal
15.40− 16.10 Üzleti kézfogó – a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)
Regisztrálok a rendezvényre
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
• Céggondok, céges variációk (október 21. szerda)
• Német–Magyar Üzleti Fórum (november 5. csütörtök)
• Sok a stressz és a konfliktus? (november 24. kedd)
• Az üzlethozó hírlevél titka (december 16. szerda)
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).
FONTOS! Amennyiben 5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.