Egy igazi HR Élmény
Görgess
Menü

Partnerek

Agora Intézet
  • Agora Intézet

Az AGORA Intézet küldetése, hogy a szervezetek számára igazi segítséget nyújtson feladataik/missziójuk teljesítése érdekében. Az AGORA csapata kizárólag a kézzelfogható, mérhető eredményeket tekinti sikernek, melyeket csak valós szervezeti igényekre reagálva lehet biztosítani. Hiszünk abban, hogy bármilyen fejlesztés, tréning csak akkor hozza meg a kívánt eredményt, ha a beavatkozás összhangban van a szervezet értékeivel, és támogatja a stratégiai célkitűzések elérését.

Büszkék vagyunk rá, hogy a Magyarországon egyedülálló szervezetfejlesztési modellünk, az AGORA Method segítségével milyen sok különböző szervezetnek nyújtottunk támogatást több, mint 10 éves szakmai múltunk alatt, és hogy ez a szám folyamatosan növekszik. Az AGORA Methodról részletesen honlapunkon olvashat.

AGORA Method
Blue Colibri
  • Blue Colibri

A Blue Colibri App egy belső kommunikációt és munkavállalói elkötelezést támogató innovatív platform és keretrendszer, bővíthető és igényekre szabható modulokkal. Lehetőséget ad desktopon vagy mobilon történő interaktív intranet használatára, és hatékony applikációként segíti a HR és a kommunikációs csapatok munkáját, bevonva, megszólítva és elkötelezettebbé téve a teljes munkavállalói állományt.

A rendszer egyszerre képes a szellemi munkavállalók és a non-desk munkatársak (e-mail címmel és/vagy számítógéppel nem rendelkezők, illetve fielden dolgozó salesesek, tradesek) bevonására és informálására, illetve a munkavállalók közötti kétirányú, interaktív kommunikáció biztosítására.

Legyen szó akár egy családi nap megszervezéséről, egy online elégedettség felmérésről, CEO tájékoztatóról, onboarding folyamatokról vagy akár az új szabályzatok bevezetéséről, az app széles funkciólistával áll a partnerek rendelkezésére. A rendszer integrálható már meglévő programokkal és lehetőség van egyedi igények fejlesztésére is.

Blue Colibri App Videó Blue Clibri App Blog
Borealis
  • Borealis

Integrált szervezetfejlesztési és tanácsadó cég vagyunk. Átfogó és cégre szabott, egyedi megoldásokat kínálunk a fenntartható és hatékony működés eléréséhez, valamint az összhang megteremtéséhez.

Együttműködésünk során:

  • rendszerszemléletű
  • célorientált
  • gyakorlati
  • szakmailag megalapozott

szolgáltatást nyújtunk folyamatok, rendszerek, emberek, szervezetek fejlesztése révén.

Profitábilis, fenntartható és stabil üzleti teljesítményt segítünk létrehozni az ügyfeleink elégedettsége érdekében. A jövőbiztos és változásképes szervezeteket rendszerszemléletű működésre építjük. A transzformáció eredményeképpen elkötelezett munkavállalók és stabil, kompetens csapatok támogatják a céget céljai megvalósításában.

Borealis Emberek, rendszerek és folyamatok egysége
Chefbag
  • Chefbag

A Chefbag konyhakész, kiporciózott, minőségi alapanyagokat szállít házhoz. Keressük azokat a haladó szellemiségű partnereket, akiknek fontos munkavállalói egészsége, elégedettsége.

Ebben az értékesítési formában kedvezőbb feltételekkel tudjuk az ételcsomagokat eljuttatni azokhoz, akik szeretnének / szeretnek:

 

  • egészségesen, változatosan étkezni,
  • egyszerűen, gyorsan és kényelmesen főzni,
  • eltekinteni a bevásárlástól,
  • különleges, minőségi alapanyagokhoz jutni,
  • fele annyi idő alatt főzni,
  • minél kevesebb élelmiszert pazarolni,
  • több szabadidőhöz jutni.
Chefbag Blog
EffSystem Kft.
  • EffSystem Kft.

Az EffSystem Kft. olyan szoftverfejlesztő és informatikai szolgáltató, amely a kiforrott információtechnológiai ismereteket, jól bevált módszertanok mentén, a legújabb technológiák alkalmazásával képes közvetíteni ügyfelei számára. Partnereink visszajelzése szerint magas szolgáltatási színvonal, ügyfélközpontú, korrekt üzleti magatartás, megbízható, stabil és jól kiszámítható működés jellemez bennünket. Minden projektben törekszünk arra, hogy megértsük a releváns üzleti folyamatokat és a megvalósítás során elkötelezett együttműködésben dolgozzunk együtt Partnereinkkel, prioritásaik és lehetőségeik széles körű figyelembevételével. Legfőbb célunk, hogy támogatást nyújtsunk Partnereinknek ahhoz, hogy megtartsák és erősítsék piaci szerepüket, ezáltal eredményesen vehessék fel a versenyt a gazdasági kihívásokkal szemben.

www.effsystem.eu
Ellas’ design
  • Ellas’ design

Az Ellas’ design egyik fő profilja olyan átfogó employee wellbeing és egészségfejlesztő programok támogatása, melyben  a munkavállalók fizikai jólléte mellett a mentális jóllét is szerepet kap.

Ellas Design Blog
Esthra
  • Esthra

Az ÖSSZHANG élménye. Erre törekszünk. Több, mint 15 év nemzetközi HR vezetői és tanácsadói tapasztalatot hozzuk HRmóniába a zenei inspirációk adta kreatív lehetőségekkel. Egyedi megközelítésünk – a HR Orchestration – új lehetőségeket nyit a vezetők és HR csapatok számára a szervezetek sikerre hangolásában.

A HRmónia egyszerre jelenti az összhang megteremtését a vezetés-munkatársak-szervezet között és azt a küldetést is, hogy a zene segítségével láthatóvá tegyük a szervezet sikerességét befolyásoló össz(es) hangot. Új kereteket teremtünk az egymásra hangolódásra, amivel kinyitjuk az egy „másra” hangolódás, azaz a pozitív változás lehetőségeit.

Célunk emberien digitálissá hangolni a munka világát. Mi most SZÓLunk bele a jövőbe! Ehhez pedig olyan HR-eseket keresünk, akik nem az asztalnál, hanem a vezetőülésben kérnek helyet.

esthra esthra (EN) Blog
Ethnosound
  • Ethnosound

Ethnosound – csapatépítés – élményprogramok

Interaktív zenés programjaink élménydús és hatékony közösségépítő, csapatszellemet erősítő elfoglaltságot nyújtanak a társadalmi felelősségvállalás jegyében.

ÉLMÉNYDOBOLÁS – HANGSZERSIMOGATÓ – BOOMWHACKERS – ÉLŐ XILOFON AKÁR TÖBB EZER FŐVEL – CSAPATÉPÍTŐ TRÉNING – KONFERENCIA – CSALÁDI NAP – PARTNERTALÁLKOZÓ – ZENESZOBA – STRESSZKEZELÉS – HANGTERÁPIA – ZENETERÁPIA – MUNKAHELYI PIHENŐSZOBA

Honlap
Hotel Gottwald
  • Hotel Gottwald

A Hotel Gottwald**** a Bécs-Budapest autópályától 1 km-re, Budapesttől 68 km-re, erdővel övezett csodálatos környezetben, a tatai Öreg-tó délnyugati partján található.

4 konferenciatermünk közül kettő összenyithó, és így akár 180 fő befogadására is alkalmas, valamint 100 fő elhelyezését tudjuk biztosítani szobáinkban.
Éttermünk családias hangulatú, konyhánk házias és a szakma által is elismert. (Gottwald Sándor az „Év vendéglőse” címet is elnyerte.) Klasszikus hangulatú éttermünk mellett terasszal, valamint vintage hangulatú kerthelyiséggel és borospincével, borkostolókkal várjuk vendégeinket. Outdoor program keretében akár 1500 fős rendezvényt, családi napot is ki tudunk szolgálni.

Klimatizált szobáink saját fürdőszobával, minibárral, telefonnal, internethozzáféréssel, televízióval, szatellit-programokkal rendelkeznek. Wellness részlegünk beltéri és kültéri medencével, szaunákkal, tepidáriummal, pezsgőfürdővel, kondi teremmel várja Önöket és cégüket!

Információ: info@gottwald.hu

Hotel – Étterem; Konferencia – Csapatépítés – Esküvő

A hagyományok, igényesség, minőség és a hangulat találkozása Tatán az Ön örömére!

Hotel Gottwald
HRPWR
  • HRPWR

HRPWR.hu és Hírlevél

Naponta frissülő tartalmával szakmai útmutatást nyújt a közép-, felsővezetők, illetve humán erőforrásért és employer brandingért felelős szakemberek napi kihívásaihoz. A honlap a piac aktuális történéseivel és esettanulmányaival informálja olvasóit.

Hírlevél hetente 3-szor, ingyenes a regisztrált felhasználok részére.

 

MAMOKA Trans Kft.
  • MAMOKA Trans Kft.

A MAMOKA Trans Kft. kifejezetten azzal a céllal jött létre, hogy a dolgozók munkahelyre szállítását optimalizálja: korszerűbbé, költséghatékonyabbá tegye egy speciálisan erre a célra kifejlesztett szoftver segítségével. Megrendelőink egy korszerű, hatékony rendszert kapnak, ami nem jelent többletköltséget, hanem épp ellenkezőleg: segítségével akár 10-30% költségmegtakarítást érhetnek el. Jobban. Okosabban. Gazdaságosabban.

www.mamoka.hu Bemutatkozó videó
NEXON
  • NEXON

A NEXON Magyarország piacvezető humánügyviteli szolgáltatójaként megbízható megoldásokkal járul hozzá partnerei sikereihez. 250 szakemberünkkel 3000 üzleti partnernek szállítunk HR-folyamataikra optimalizált megoldásokat. A magyar gazdaság meghatározó TOP200 főszereplőjének harmada veszi igénybe szolgáltatásainkat; több, mint egymillió munkavállaló bérügyviteli feladatait cégünk alkalmazásaival végzik.

NEXON Blog
OFA Nonprofit Kft.
  • OFA Nonprofit Kft.

Az OFA Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság közhasznú szervezet, célja a foglalkoztatás és munkahelymegőrzés elősegítése, innovatív foglalkoztatási formák támogatása, a foglalkoztatást, a munkaerő-piaci integrációt szolgáló programok, projektek végrehajtása.

Tevékenységén keresztül mérhető módon kíván hozzájárulni a foglalkoztatás elősegítéséhez szükséges erőforrások fejlesztéséhez, közvetítéséhez, nyújtásához, a munkaerőpiacon történő beavatkozások innovatív eszközrendszerének fejlesztéséhez, a többletfoglalkoztatást, munkahelymegtartást eredményező folyamatok generálásához, munkaerő-piaci válsághelyzetek menedzseléséhez.

Honlap
OTP SZÉP kártya
  • OTP SZÉP kártya

Az OTP SZÉP kártya több mint másfél millió magyarországi munkavállaló és családja pihenését, kikapcsolódását segíti 2011 óta. 2019. január 1-jétől a legismertebb cafeteria elemek közül egyedül a SZÉP-kártya maradt kedvező adózású béren kívüli juttatás, így szerepe a cafeteria piacon egyre meghatározóbb.

OTP SZÉP kártya Blog
Pannon Work
  • Pannon Work

HR szolgáltató, amely komplex megoldásokban gondolkodik.

Tanácsadó, amely megértve az Ön kihívásait rugalmas, teljes körű támogatást nyújt.

Pannon Work
SAP
  • SAP
SkillToGo
  • SkillToGo

Digitális és automatizált világunkban még mindig az ember minden vállalkozás legérzékenyebb szereplője. A SkillToGo csapata kipróbált, egyedi eszköztárral a belső motiváció felé mozdítja a dolgozókat és a szervezetet. Mozgósítja az egyedi erőforrásokat, maximalizálja a szervezet teljesítőképességét.

SkillToGo Blog Pozitív pszichológia a szervezetben
Stylexpert
  • Stylexpert

A stílusos megjelenés az egyik legnagyobb fegyvertény a hatékony üzleti kommunikációban! Ferencz Judit (STYLEXPERT) új generációs motivációs eszközöket nyújt a vállalat fejlődéséhez a stíluskommunikáció eszközeivel.

Ismerje meg Ön is a stíluskommunikációs előadásokon és a kiscsoportos tréningeken keresztül, hogyan fejlődhet a vállalatot képviselő vezetők és munkavállalók eredményessége a megjelenés által!

Stylexpert Stílus élményszoba
Tóth Balázs Fotóstúdió
  • Tóth Balázs Fotóstúdió

A Tóth Balázs Fotóstúdió csapatával arra törekszünk, hogy színvonalas üzleti portré fotókkal segítsük a cégek brandjének építését. A célunk, hogy a dolgozók ne egy szükséges rosszként, hanem egy különleges élményként és egyfajta juttatásként tekintsenek a céges fotózásokra.

Legyen szó médiamegjelenésről, toborzó kampányról vagy az egységes vállalati arculat kialakításáról, az általunk készített megnyerő portréfotókkal minden kampány sikerét elő tudjuk segíteni.

A munkánk kiemelkedő színvonalának bizonyítéka, hogy cégünk vezető fotósát, Tóth Balázst, a világ 100 legjobb headshot (szűk kivágású portré) fotósának egyikévé választották. A hazai cégek közül ügyfeleink voltak többek közt: Morgan Stanley, Zwack, CBRE, HAYS, Wizzair.

A konferencia résztvevőinek abban a kivételes élményben lehet része, hogy kipróbálhatják, hogyan tudja Balázs 3 perc alatt elkészíteni róluk életük legjobb fotóját. Helyek csak limitált számban lesznek, ezért érdemes mielőbb felkeresni a standunkat!

Addig is, ha kíváncsi, hogyan dolgozunk élesben, akkor ajánljuk figyelmébe a Zwack Nyrt. vezetőségi portréfotózásáról készült rövid videónkat!

TB-Photo VIDEO: VEZETŐSÉGI FOTÓZÁS A ZWACK-NÁL
Üzlet és Pszichológia
  • Üzlet és Pszichológia

Üzlet és Pszichológia magazin

Kiadványunk célja, hogy olvasóink többet megtudjanak önmagukról, üzleti partnereikről, a háttérben működő motivációkról, döntési mechanizmusokról. Évente 6 alkalommal jelenik meg, 6000 példányban.

Célcsoport: cégvezetők, közép- és felsővezetők, vállalkozók, értékesítők, marketing szakemberek, HR-szakemberek, coachok, trénerek, tanácsadók, szervezetfejlesztők.

Wellbeing
  • Wellbeing

Wellbeing Könnyedén – Kompakt 6 hónapos vállalati wellbeing-program

Indítsa be a wellbeing-szemléletét a vállalatánál, konkrét megvalósítható megoldásokkal, azonnali eredményekkel, mindössze 6 hónap alatt.

Az OHE konferencia résztvevőinek meglepetésekkel készülünk. Keressen bennünket a kiállítói portyán!

Tegye próbára önmagát és keressen a cégének 400.000 Ft-ot!

“Zsebedben van a Jóllét!”

További információ
Work Force Kft.
  • Work Force Kft.

15 éves HR szolgáltatói tapasztalatunknak, naprakész piaci ismeretünknek és szaktudásunknak köszönhetően olyan komplex megoldást biztosítunk, amelyekkel partnereink egyre növekvő munkaerőigényeit maximálisan lefedjük. Így tudunk rövid időn belül reagálni az egész évben felmerülő, szezonális tevékenységből fakadó, vagy nem várt eseményekből eredő megnövekedett munkaerőigényére, belföldi vagy akár határon túli munkaerő toborzásával is.

Országos lefedettségünknek köszönhetően gyors reagálási idővel dolgozunk, partnereink számára egyedi szervezési megoldásokat kínálunk, cégre és pozícióra specifikált, egyedi promóciós kampányokkal támogatott kiválasztási folyamatot alkalmazunk.

Küldetésünk, hogy megtaláljuk a „Megfelelő embert, a megfelelő helyre”, így teljes országos lefedettséggel, 8 irodában, szakképzett tanácsadók segítségével garantáljuk a motivált felnőtt és diák munkavállalókat elégedett ügyfeleink számára.

www.work-force-hu Bemutatkozik a Work Force

Kiállítási és szakmai együttműködő partneri lehetőségek

2019-ben az Országos Humánmenedzsment Egyesület immár 29. alkalommal rendezi meg az Országos HR konferenciát és kiállítást, Magyarország legnagyobb HR konferenciáját. Büszkék vagyunk arra, hogy egyre erősebb a konferencia iránti érdeklődés, a szakmai közösség iránti igény. Az idei alkalommal is különleges programmal és előadókkal készülünk a már hagyományosnak tekinthető helyszínen, Siófokon.

A korábbi évek tapasztalataira alapozva ez évben még hangsúlyosabban szeretnénk támogatni kiállítóink megjelenését több új elem bevezetésével és nemzetközi gyakorlat meghonosításával.

Újdonságok 2019-ben

• A szakmai programok közötti kávészünetek időtartama 30 percre hosszabbodik
• Kiállítói portya elnevezéssel a kiállítókkal való kapcsolatfelvételt ösztönző, játékos aktivitást szervezünk (erről kiállítóink részére külön tájékoztatást küldünk)
• Kiállítóink és együttműködő partnereink a konferenciára jelentkezés időszaka alatt előzetes kisfilmmel jelenhetnek meg az ohe.hu/hrkonferencia weboldalon
• Kiállítóink és együttműködő partnereink részére szakmai bemutatkozási lehetőséget biztosítunk az ohe.hu/hrkonferencia weboldal Blog rovatában
• A konferencia ideje alatti további promóciós megoldásokra egyedi egyeztetés alapján van lehetőség

Kiállítóként az alábbi részvételi lehetőségek közül választhat:

Csomag
Díj
Tartalom

Csomag

Szóróanyag elhelyezése a konferencia csomagban

Díj

50 000 Ft+áfa

Tartalom

A cég szóróanyag bekerül a konferencia résztvevői számára készített és a regisztrációnál átadott konferenciacsomagba

Csomag

Standard kiállítási stand*
+ kiállítási regisztráció

Díj

100.000 Ft+áfa
25.000 Ft+áfa/fő/2 nap

Tartalom

A kiállítói térben hely biztosítása a konferencia két napjára

  • 1 asztal és 2 szék (~4 m2 terület)
  • a kiállító szakmai bemutatása az ohe.hu/hrkonferencia weboldal Blog rovatában (kiállító által küldött, szakmai cikk megjelentetése)
  • előzetes kisfilmmel megjelenés az ohe.hu/hrkonferencia weboldalon a konferenciára jelentkezés időszaka alatt
  • kávészüneti fogyasztás

Csomag

PRÉMIUM kiállítási stand
+ kiállítási regisztráció

Díj

250.000 Ft+áfa
25.000 Ft+áfa/fő/2 nap

Tartalom

A kiállító által hozott, nagyméretű, egyedi stand felállításának lehetősége szponzorációs csomaggal egybekötve

  • 2 roll-up elhelyezése a kiállítói térben
  • szóróanyag elhelyezése a konferenciacsomagban
  • együttműködő partnerek között céglogó elhelyezése az ohe.hu/hrkonferencia főoldalán
  • céglogó megjelenítése az OHE konferenciakampány-hírleveleiben (~1500 fő)
  • 1 promóciós cikk megjelentetése az OHE sajtófigyelőjében – választott időpontban
  • a kiállító szakmai bemutatása az ohe.hu/hrkonferencia weboldal Blog rovatában és az OHE honlapján (kiállító által küldött, szakmai cikk megjelentetése)
  • előzetes kisfilmmel megjelenés az ohe.hu/hrkonferencia weboldalon a konferenciára jelentkezés időszaka alatt
  • 1 PR cikk megjelentetése az OHE FB oldalán – választott időpontban
  • kávészüneti fogyasztás

Standard kiállítási stand esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy a standok foglalása, beosztása a helyszínen, érkezési sorrendben történik! A kiállítói megjelenés 2 konferencianapra vehető igénybe.

Együttműködő partnerként az alábbi részvételi lehetőségek közül választhat még:

Csomag
Díj
Tartalom

Csomag

Szponzoráció 1.

Díj

30.000 Ft+áfa

Tartalom

  • együttműködő partnerek között céglogó elhelyezése az ohe.hu/hrkonferencia főoldalán
  • céglogó megjelenítése az OHE konferenciakampány-hírleveleiben (~1500 fő)
  • előzetes kisfilmmel megjelenés az ohe.hu/hrkonferencia weboldalon a konferenciára jelentkezés időszaka alatt
  • 1 PR cikk megjelentetése az OHE FB oldalán – választott időpontban

Csomag

Szponzoráció 2.

Díj

70.000 Ft+áfa

Tartalom

  • szóróanyag elhelyezése a konferenciacsomagban
  • együttműködő partnerek között céglogó elhelyezése az ohe.hu/hrkonferencia főoldalán
  • céglogó megjelenítése az OHE konferenciakampány-hírleveleiben (~1500 fő)
  • 1 promóciós cikk megjelentetése az OHE sajtófigyelőjében – választott időpontban
  • a kiállító szakmai bemutatása az ohe.hu/hrkonferencia weboldal Blog rovatában (kiállító által küldött, szakmai cikk megjelentetése)
  • előzetes kisfilmmel megjelenés az ohe.hu/hrkonferencia weboldalon a konferenciára jelentkezés időszaka alatt
  • 1 PR cikk megjelentetése az OHE FB oldalán – választott időpontban

Csomag

Szponzoráció 3.
+ kiállítási regisztráció

Díj

150.000 Ft+áfa
25.000 Ft+áfa/fő/2 nap

Tartalom

  • 1 roll-up elhelyezése a kiállítói térben
  • szóróanyag elhelyezése a konferenciacsomagban
  • standard kiállítási stand*
  • együttműködő partnerek között céglogó elhelyezése az ohe.hu/hrkonferencia főoldalán
  • céglogó megjelenítése az OHE konferenciakampány-hírleveleiben (~1500 fő)
  • 1 promóciós cikk megjelentetése az OHE sajtófigyelőjében – választott időpontban
  • a kiállító szakmai bemutatása az ohe.hu/hrkonferencia weboldal Blog rovatában és az OHE honlapján (kiállító által küldött, szakmai cikk megjelentetése)
  • előzetes kisfilmmel megjelenés az ohe.hu/hrkonferencia weboldalon a konferenciára jelentkezés időszaka alatt
  • 1 PR cikk megjelentetése az OHE FB oldalán – választott időpontban
  • kávészüneti fogyasztás

A kiállítási és együttműködő partneri csomagok megrendelése, illetve a szállást, étkezést érintő kérdésekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Bálintné Réffy Edit munkatársunkkal a következő elérhetőségen: email: reffy.edit@ohe.hu; telefon: +36 30 995 1346