2011. 11. 21.

Fejlődik a Tudásklub

Teltház a personal branding témán. A résztvevők papírral, tollal várják az előadást, jegyzetel mindenki. Éljük meg Önmagunkat, ezt tanítja a personal branding. Váltsunk szemléletet mi magunk, hogy támogathassuk a vezetőket a szervezetünkben és minden egyes kollégát, aki a vállalatban dolgozik. A personal branding határozottan nem személyiségfejlesztés, hanem egy szemléletmód, amelynek van önálló módszertana. dr. Tóth Tamás az ország egyik legelismertebb PB szakértője szerint 2 fő pillére van a Personal Brandingnek: Differentiation (egyediség) + Dramatization (kommunikáció, kiállás). Ha ezt értjük és tudjuk könnyebb dolgunk van. Ehhez kaptak segítséget a résztvevők. Molnár-Bánffy Kata arról mesélt, hogy miként kell a nőknek felépíteni Önmagukat ahhoz, hogy gyermekvállalás után könnyebb legyen a visszakerülés a munkaerőpiacra. Két előadónk vendéget is hívott, hogy élő példán keresztül láttathassák a „lényeget”.

 

Januári témánk a Cafetéria. Várjuk a résztvevőket, de csak az első 30 jelentkezést tudjuk fogadni.